اس غمگین!


فقط تو

 

امشب شب رویای تو بودو تو نبودی              در دل  همه اوای تو بودو تو نبودی

 

دل زیر لب اهسته تمنای تو میکرد               در حسرت دیدار تو بودو تو نبودی !  

 

 کاش میشد لحظه ای با یار خود تنها شوم

 

                                                        بی غم و اندوه از تنهایی فردا شوم

 سر به روی شانه های مهربان او نهم

 

                                                   غرق خوبی های بی پایان آن زیبا شوم

 

 

اونی که گفتم نرو گفت نمیشه                   دیروز رفت واسه همیشه          

 

وقتی میخواست بره منو صدا کرد                وایسادو توی چشای من نگاه کرد

 

گفت میدونی خودت واسم عزیزی               این اشکها رو هم بهتره نبینی

 

باید برم سفر واسم بهتره                         ولی کسی که مونده عاشق تره

 

شاید اگه بودی دائم کنارم                        یه روز میدیدم که دوستتدرم

 

میخوام که تا ابد بمونم                            سخته برا هر دومون میدونم

 

 

من میگم بهم نگاه کن                          تو میگی که جون فدا کن

 

من میگم چشات قشنگه                      تو میگی دنیا دو رنگه

 

من میگم دلم اسیره                           تو میگی  که خیلی دیره

 

من میگم قلبم رو نشکن                     تو میگی من میشکنم؟من؟

 

من میگم قلبم رو بردی                       تو میگی به من سپردی؟

 

من میگمدلم شکسته                      تو میگی خب خوب میشه خسته ست

 

من میگم بمون همیشه                    تو میگی ببین نمیشه

 

من میگم تنهام میذاری؟؟                  تو میگی طاقت نداری؟

 

من میگم تنهایی سخته                   تو میگی این دسته بخته

 

من میگم خدا به همرات                   تو میگی چه تلخه حرفات

 

من میگم که تا  قیامت                           برو زیبا به سلامت.........

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 26 / 3 / 1392 1:0 |- دخترکه تنها -|

ϰ-†нêmê§